Company Name

Wywietlono wypowiedzi wyszukane dla sw: Całodobowa lecznica dla zwierząt





Temat: Dobry weterynarz w Radomiu
Witam!

Mam prośbę do Wszystkich posiadaczy psów, czy moglibyście polecić mi
dobrego weterynarza w Radomiu?

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

P.S.
Orientujecie się może czy gdzieś na terenie naszego miasta istnieje
całodobowa lecznica dla zwierząt?

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Dobry weterynarz w Radomiu

Szklany_Człowiek napisał(a):

Witam!

Mam prośbę do Wszystkich posiadaczy psów, czy moglibyście polecić mi
dobrego weterynarza w Radomiu?

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

P.S.
Orientujecie się może czy gdzieś na terenie naszego miasta istnieje
całodobowa lecznica dla zwierząt?


A moga byc Kozienice?? Dosyc dobrym weterynarzem z dosyc dobrym
wyposazeniem gabinetu jest Aleksander Fikus - ma gabinet kolo bazy
PKS-u w Kozienicach

Fikus Aleksander Lecznica dla Zwierząt
26-900 Kozienice, ul. Warszawska 59 - woj. mazowieckie
tel. 048 614 89 20, fax 048 614 89 20

ma tez komorke i dyzur calodobowy, ale w tej chwili ci nie pomoge :(
siedze na polnocy polski

pozdro

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Dobry weterynarz w Radomiu
phoneman@gmail.com napisał(a):
Szklany_Człowiek napisał(a):
Witam!

Mam prośbę do Wszystkich posiadaczy psów, czy moglibyście polecić mi
dobrego weterynarza w Radomiu?

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

P.S.
Orientujecie się może czy gdzieś na terenie naszego miasta istnieje
całodobowa lecznica dla zwierząt?

A moga byc Kozienice?? Dosyc dobrym weterynarzem z dosyc dobrym
wyposazeniem gabinetu jest Aleksander Fikus - ma gabinet kolo bazy
PKS-u w Kozienicach

Fikus Aleksander Lecznica dla Zwierząt
26-900 Kozienice, ul. Warszawska 59 - woj. mazowieckie
tel. 048 614 89 20, fax 048 614 89 20

ma tez komorke i dyzur calodobowy, ale w tej chwili ci nie pomoge :(
siedze na polnocy polski

pozdro

Dziękiję za informację :)
Ciekawa jestem czy polecicie mi kogoś z Radomia (z Radomia do Radomia
trochę bliżej ;)

Pozdrawiam!

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: calodobowa lecznica dla zwierzat


Czy ktos wie gdzie w Gdansku (ew. Sopot lub Gdynia) jest i czy w ogole
jest calodobowa lecznica dla zwierzat lub weterynarz ktory bedzie mogl
przeprowadzic zabieg. Mam chorego kota i byc moze bedzie potrzebowal
natychmiastowej pomocy weterynarza


Jest taka w chyba Oliwie, ale kurcze ulicy Ci nie powiem:(
pogranicze Oliwy z Zabianka.
MadziaK

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: calodobowa lecznica dla zwierzat

jarki wrote:
Czy ktos wie gdzie w Gdansku (ew. Sopot lub Gdynia) jest i czy w ogole
jest calodobowa lecznica dla zwierzat lub weterynarz ktory bedzie mogl
przeprowadzic zabieg. Mam chorego kota i byc moze bedzie potrzebowal
natychmiastowej pomocy weterynarza


w Gdyni na ul Kieleckiej vis a vis szkoły Administracji czy jakoś tak.
Niedaleko SKM Wzg. św. Maksymiliana.
moge odszukac nr telefonu.

m.

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: calodobowa lecznica dla zwierzat
jarki napisał(a):

Czy ktos wie gdzie w Gdansku (ew. Sopot lub Gdynia) jest i czy w ogole
jest calodobowa lecznica dla zwierzat lub weterynarz ktory bedzie mogl
przeprowadzic zabieg. Mam chorego kota i byc moze bedzie potrzebowal
natychmiastowej pomocy weterynarza


W gdańsku  jest weterynarz "domowe wizyty weteranyjne" - cała dobę nr
tel058/ 559-89-56. Kiedyś go wezwałam do mojego kota, obejrzał go dał
zastrzyk i kazał obserwować przez 3 dni. ;)
Karla
Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: calodobowa lecznica dla zwierzat

| Czy ktos wie gdzie w Gdansku (ew. Sopot lub Gdynia) jest i czy w ogole
| jest calodobowa lecznica dla zwierzat lub weterynarz ktory bedzie mogl
| przeprowadzic zabieg. Mam chorego kota i byc moze bedzie potrzebowal
| natychmiastowej pomocy weterynarza
|
| --
| Pozdrowienia
| jarki

Gdynia - ul Rozewska        POLECAM
7827070

Gdynia - ul Kielecka
6205555

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: calodobowa lecznica dla zwierzat


jarki napisał(a):
| Czy ktos wie gdzie w Gdansku (ew. Sopot lub Gdynia) jest i czy w ogole
| jest calodobowa lecznica dla zwierzat lub weterynarz ktory bedzie mogl
| przeprowadzic zabieg. Mam chorego kota i byc moze bedzie potrzebowal
| natychmiastowej pomocy weterynarza

Całodobowa lecznica dla zwierząt "Chylonia"
Jarosław Bandura
ul. Rozewska 25-29
782-70-70

Szczerze polecam !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia


CZYTANIE POPRZEDNICH POSTOW NAPRAWDE NIE BOLI!!!!

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: weterynarz?
Użytkownik Arek napisał:


Czy moze ktos polecic weterynarza w Warszawie. Tylko takiego, z ktorego
uslug juz kozystaliscie i mozecie z czystym sumieniem polecic?


Z czystym sumieniem mogę polecić całodobową lecznicę dla zwierząt na
Igańskiej 2 (Praga-Płd) 810-85-23. Niestety nie mogę w tej chwili znaleźć
wizytówki z nazwiskiem właściciela :-(( jak ktoś będzie konkretniej
zainteresowany to proszę dać znać na priv - będę szukać tej wizytówki.
Generalnie w w/w lecznicy pracują specjaliści, którzy potrafią pomóc
zwierzakom (nawet rybki tam leczą), potrafią normalnie wytłumaczyć
właścicielowi co się dzieje ze zwierzakiem i jak można mu pomóc. Nie bez
znaczenia dla mnie jest to, że pracują przez cała dobę.
Oprócz zwykłego leczenia przeprowadzają tam m.in. zabiegi chirurgiczne.

Aaaa i bardzo ważna informacja - bynajmniej mi się to bardzo podobało - do
lecznicy wchodzi się przez sklep z artykułami dla zwierząt - mój pies
wchodzi tam na własnych łapach, bez wciągania na smyczy czy wnoszenia na
rękach. W każdej innej lecznicy pies stanowczo protestuje przed wejściem, a
tu chyba nie czuć specyficznego zapaszku medykamentów.

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: weterynarz?
"Monique" <muf@poczta.onet.plwrote in
news:ad89gc$d8f$1@news.onet.pl:


Z czystym sumieniem mogę polecić całodobową lecznicę dla zwierząt na
Igańskiej 2 (Praga-Płd) 810-85-23. Niestety nie mogę w tej chwili


Slyszalem tez same dobre rzeczy o tej klinice i potwierdzam: to jedna z
nielicznych gdzie jest nawet weterynarz znajacy sie na chorobach ryb
akwariowych.

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: weterynarz?
ja tez jak najbardziej polecam. chyba za bardzo skupilam sie na psie, z
ktorym to jezdzilam wlasnie do dra janickiego. na iganskiej leczylam
parokrotnie - na rozne rzeczy - krolika. warto podkreslic, ze jest to
calodobowa lecznica i w razie naglej potrzeby ludzie stamtad dojezdzaja tez
do pacjenta.


"Monique" <muf@poczta.onet.plwrote in
news:ad89gc$d8f$1@news.onet.pl:

| Z czystym sumieniem mogę polecić całodobową lecznicę dla zwierząt na
| Igańskiej 2 (Praga-Płd) 810-85-23. Niestety nie mogę w tej chwili

Slyszalem tez same dobre rzeczy o tej klinice i potwierdzam: to jedna z
nielicznych gdzie jest nawet weterynarz znajacy sie na chorobach ryb
akwariowych.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:to@tonid.net http://endemic.tonid.net
'nie przejmuj sie, przytul glonojada' (c)hubertus


Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Pogotowie weterynaryjne potrzebne od zaraz
Rzecznik ma racje!!
Do osłabionego konia przyjechał weterynarz, który prowadzi całodobową lecznicę
> dla zwierząt, przyjechał na wezwanie – i nic dziwnego – to jego zaw
> ód i praca.

I dodam jeszcze to 'jego psi obowiazek'.przysiega lekarzy i lek.wet. niczym sie
nie rozni ich obowiazkiem jest udzielanie pomocy cierpiacym, potrzebujacej
takowej.
Jesli by odmowil sama bym go chetnie podala do sadu za zaniechania swoich
obowiazkow.

> Za zwierzęta ustawową odpowiedzialność ponoszą ich właściciele. Gmina nie
może
> płacić za utrzymywanie (leczenie) prywatnej własności, a już tym bardziej za
> leczenie konia, który wykorzystywany jest do zarobku.

> > Jeśli właściciel będzie się uchylał od udzielenia pomocy zwierzęciu,
zostanie
> mu odebrane i poniesie karną odpowiedzialność. Jeśli będzie zwierzę
> maltretował, również zostanie mu odebrane i może to w szczególnie ważnych
> przypadkach uczynić Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami wespół z policją,
nawet
> bez decyzji prezydenta. Potem należy jednak to usankcjonować.
>
Dodam jeszcze, ze jesli zwierze bedzie odebrane opiekunowi to oprocz kary za
znecanie sie, musi pokryc wszelkie koszty zwiazane z leczeniem itd.


A czy kon zostal odebrany w rezultacie opiekunowi, przez kogo-pytam z ciekawosc?
Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: jak pomóc zwierzakowi leżacemu na poboczu?
super, w końcu konkretne informacje.
Dodam jeszcze, ze na terenie W-wy znalazłam ważne telefony i adresy w tej
kwestii, warto sobie zanotować:

"W przypadku znalezienia w nocy rannego zwierzęcia nie zostawiaj go bez pomocy.
Zawieź do najbliższej kliniki całodobowej gdzie otrzyma natychmiastową pomoc
lekarską oraz powiadom Schronisko Na Paluchu, które pokryje koszty leczenia.
Tel. 846 02 36 w . 12.
Jeśli nie możesz zawieźć zwierzęcia do kliniki skontaktuj się ze schroniskiem
pod podany numer telefonu.

Poniżej adresy i telefony kilku całodobowych klinik w Warszawie
Całodobowa klinika przy ul. Gagarina 5 - tel. 841 44 40
Całodobowa klinika przy ul. Rosoła na Ursynowie (róg Rosoła i Ciszewskiego),
tel. 644 95 31
Całodobowa klinika przy ul. Kulczyńskiego na Ursynowie, tel. 644 06 80
Elwet - Całodobowa Lecznica Dla Zwierząt, ul. Niepodległości 24/30, tel. 843-23-
46
Amigo. Całodobowa Klinika Weterynaryjna, ul. Książęca 3, tel. 622-55-22"


Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Konstancin - tańsze sterylki/kastracje
Konstancin - tańsze sterylki/kastracje
Wklejam z miau, może się komuś przyda:
Uwaga!
Mieszkańcy miasta i gminy Konstancin-Jeziorna.
W listopadzie można wysterylizować kotkę/suczkę i wykastrować kota/psa korzystając z 50% dopłaty ze środków Urzędu Miasta i Gminy K-J.Zbiegi wykonują 4 lecznice weterynaryjne:

1. Lecznica Weterynaryjna Bielawa 9 - dr Dorota Muhsam
2. Całodobowa Lecznica dla Zwierząt Anda, ul. Długa 8 - dr Danuta Różycka
3. Gabinet Weteynaryjny dr. Małgorzaty Łukaszewicz ul. Piłsudskiego 10
4. Przychodnia Weterynaryjna na osiedlu Elsam Al.Wilanowska 114
Zniżkowy koszt sterylizacji kotki - 120 zł, kastarcji kocurka - 60 zł.
Na zabieg trzeba sie oczywiście umówić.
Aby skorzystać z dopłat trzeba być zameldowanym na terenie gminy.
forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1&t=103723
Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Ostry dyżur dla psów i kotów
Nowa całodobowa lecznica dla zwierząt
dr kowalczyk to cudowny weterynarz który pracował w bielsku ratował moją
suczkę nie raz gdy odszedł z kliniki w bielsku nikt już nie umiał się zająć
moją sunią która niestety już umarła bo patałachy które zostały w tej klinice
nie umieją leczyć uważam że dr kowalczyk to super specjalista Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: szukam dobrego weterynarza (specj.: cukrzyca) WWA
polecam calodobową lecznice dla zwierząt w Al. Niepodległosci
ponizej masz link.
Ja już wielokrotnie korzytalam z usług tej kliniki a mieszkam w
Piasecznie :)
polecam
www.elwet.pl/ Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Pies- mam juz dosyc!
CZe zastanawiam się co mogłabym Ci doradzić. Jeżeli chcesz koniecznie oddać psa- to popytaj znajomych, rodzinę. Znajdź osobę naprawdę odpowiedzialną. Nie będę Cię namawiała na utrzymanie psa za wszelką cenę. Sama mam zwierzaka w domu i wiem ile jest pracy i obowiązku przy psie i dziecku. Może jednak daj mu szansę. Porozmawiaj z mężem, znajdź dobrego weterynarza (może psisko czuje się odrzucone, potrzebuje więcej ciepła - ale wówczas musisz mieć wsparcie w rodzinie) I dzieci. Jak one zareaguja na brak zwierzaka. Jak bardzo są z nim związane. Na badanie moczu możesz kupić specjalne pojemniki do pobrania. Mam nadzieje, że suka załatwia się równiez na dworzu - co ułatwi Ci pobranie. Ale pytanie brzmi czy jest sens. Oddawanie moczu w domu (spowodowane chorobą) jest od razu rozpoznawalne. Pies jest osowiały, popuszcza małe ilości moczu, okazuje skruchę i chowa się na swoim posłaniu. W przypadku oddawania moczy - złośliwego, nic Ci nie pomoże. Trzymam kciuki i czekam na odzew Eliza Jeżeli jesteś z Wwy mogę polecić bardzo dobra przychodnie. Wspaniali ludzie z olbrzymią wiedzą i właściwym podejsciem do zwierzaka. Całodobowa lecznica dla zwierząt Elwet Al. Niepodległości 24/30 te. 843-83-46 Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: calodobowa lecznica dla zwierzat
Czy ktos wie gdzie w Gdansku (ew. Sopot lub Gdynia) jest i czy w ogole
jest calodobowa lecznica dla zwierzat lub weterynarz ktory bedzie mogl
przeprowadzic zabieg. Mam chorego kota i byc moze bedzie potrzebowal
natychmiastowej pomocy weterynarza
Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: calodobowa lecznica dla zwierzat
Calodobowa Lecznica dla Zwierzat Chylonia lek. wet. Jaroslaw Andrzej Bandura
81-056 Gdynia, Rozewska 25 - 29 tel. 782-70-70

inne sa pod
http://www.trojmiasto.pl/s.phtml?akcja=szukaj&string=lecznica+ca%B3od...

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Całodobowa lecznica Rzeszów?
Całodobowa lecznica Rzeszów?
Czy jest tu ktoś z Rzeszowa kto orientuje się gdzie jest całodobowa lecznica
dla zwierząt? Sprawa bardzo pilna,proszę o pomoc.. Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: lecznica wet. - Tatarkiewicza
Znalazłam namiary - spisuję z pieczątki:

Całodobowa lecznica dla zwierząt
Monika Batog
W-wa, ul. Igańska 2, tel. 810-85-23
Filia, W-wa, ul. Tatarkiewicza 10B, tel. 672-04-40
Pozdrowionka cieplutkie - dla zwierzaka także:)) B.
Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: calodobowa lecznica dla zwierzat
calodobowa lecznica dla zwierzat
czy w bialymstoku jest calodobowa lecznica dla zwierzat???
jezeli tak to gdzie? jakie jest wasze zdanie na jej temat?
pozdrawiam Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Pogotowie weterynaryjne potrzebne od zaraz
POGOTOWIE JEST - INNEGO NIE POTRZEBA
Szanowny Panie "KORNIC"

Nie ma powodu, by gmina musiała finansować pogotowie weterynaryjne bo system
opieki weterynaryjnej, jak wynika z relacji w dzisiejszej Gazecie Wyborczej
Częstochowa – funkcjonuje bez zarzutu.
Do osłabionego konia przyjechał weterynarz, który prowadzi całodobową lecznicę
dla zwierząt, przyjechał na wezwanie – i nic dziwnego – to jego zawód i praca.

Ten weterynarz kiedyś złożył propozycję miastu, by opłacało jego usługi, które
i tak pełni, w ramach własnego prywatnego interesu: czyli dyżur pogotowia.
Dostał decyzję odmowną. Nie dziwi więc, że wpierał dziennikarzowi, nie chcąc
przy tym podawać nazwiska, iż dobrze byłoby, gdyby takie usługi finansowała
gmina.

W Częstochowie jest lecznica pełniąca dyżur całodobowy. Jest również 11
gabinetów, które deklarują chęć całodobowej pomocy w nagłych przypadkach. ich
listę publikuję poniżej. Radzę wydrukować - może się przydać.

Problem zapewnienia opieki dla zwierząt bezpańskich lub dzikich (np. łosia na
ulicy) – jest rozwiązany. Miasto zleciło opiekę w tych przypadkach schronisku
prowadzonemu przez TOZ - tam jest weterynarz albo ściągają swojego pracownika w
potrzebie.

Za zwierzęta ustawową odpowiedzialność ponoszą ich właściciele. Gmina nie może
płacić za utrzymywanie (leczenie) prywatnej własności, a już tym bardziej za
leczenie konia, który wykorzystywany jest do zarobku.

Jeśli właściciel będzie się uchylał od udzielenia pomocy zwierzęciu, zostanie
mu odebrane i poniesie karną odpowiedzialność. Jeśli będzie zwierzę
maltretował, również zostanie mu odebrane i może to w szczególnie ważnych
przypadkach uczynić Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami wespół z policją, nawet
bez decyzji prezydenta. Potem należy jednak to usankcjonować.

Biorąc do domu zwierzę, przyjmujemy zarazem dużą odpowiedzialność. Bierzmy ją
na swój koszt.


Ireneusz Leśnikowski
rzecznik prasowy Urzędu Miasta Częstochowy


Lecznica dla zwierząt pełniąca dyżur całodobowy


1. ABC Weterynaryjne Lecznica dla Zwierząt - Pogotowie Weterynaryjne,
Częstochowa, ul. Bardowskiego 18, tel. 324-08-12, 363-18-61, 0602-268-881 -
lek. wet. Bolesław Siejka.

Lecznice dla zwierząt – udzielają pomocy w nagłych przypadkach w ciągu całej
doby

1. Lecznica Małych Zwierząt, Częstochowa, ul. Bór 33, tel. 3633565, 3635123,
lek. wet. Barbara Krawczyńska-Fornal.

2. Specjalistyczna Lecznica dla Zwierząt, Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 62,
tel. 362-84-82, lek. wet. Beata Fulińska, Rafał Szecówka, Włodzimierz Gliński.

3. Gabinet Weterynaryjny „Eskulap”, Częstochowa, al. Niepodległości 41, tel.
363-18-34, 363-53-09, lek. wet. Marek Kędzia.

4. Lecznica Weterynaryjna „Arka”, Częstochowa, ul. Irzykowskiego 10, tel. 323-
29-37, 0608302231, lek. wet. Paweł Moderski.

5. Lecznica dla Zwierząt „Provet”, Częstochowa, ul. Mireckiego 31, tel. 323-67-
38, lek. wet. Michał Janikowski, filia - ul. Jeleniogórska 2, tel. 362-95-22.,
lek. wet. Edyta Żygulska.

6. Lecznica dla zwierząt „Puszek”, Częstochowa ul. Rakowska 57, tel. 363-67-
24, 371-08-25, lek. wet. Zofia Chojnacka-Sałaga.

7. Gabinet Weterynaryjny, Częstochowa, ul. Bełchatowska 16/18, tel. 362-09-63,
0604774787, lek. wet. Jarosław Mika.

8. Gabinet Weterynaryjny „Zwierzyniec”, Częstochowa ul. Ogrodowa 10, tel. 368-
17-02, 050117836, lek. weter. Maria Glińska.

9. Pogotowie Weterynaryjne, Częstochowa ul. P.Skargi 15, tel. 364-33-65, lek.
wet. Kamila Drożyńska-Sekret.

10. Lecznica dla zwierząt, Częstochowa ul. Warszawska 376, tel. 364-34-20,
lek. wet. Józef Prokop.

11. Lecznica dla zwierząt „Nov-vita”, Częstochowa ul. Obrońców Westerplatte
21, tel. 372-28-88, lek. wet. Marta Nowacka. Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: sterylizacja suczki
szkoda, ze nie wykastrowalas suni wczesniej:(
kastracja zapobiega ropomaciczu i rakowi sutka-wykastruj sunie szybko!!!
poczytaj sobie o kastracjach i nie tylko na
www.vetserwis.pl/sterylizacja_pies.html
tu masz dobrych sprawdzonych wetow-sa coprawda ka kocim forum, ale dziewczyny
bardzo dbaja o swoje koty i ich sterylke:

GDYNIA
Lecznica dla zwierzat
Gdynia-Redlowo
ul.Stryjska 25
tel. 058 622 21 48
RTG USG EKG
Hotel i Szpital dla Zwierzat

polecam lekarza weterynarii
specjaliste chorob psow i kotow
Romana Taube

dr Kinga i Maciej Dymerscy
ul.Płk.Dąbka 157
81-107 Gdynia
tel.058 665 69 05
pon.-pt. 10.00-13.00 i 15.00-19.00
soboty-15.oo-17.00

Lecznica dla zwierzat
Gdynia-Redlowo
ul.Stryjska 25
tel. 058 622 21 48
RTG USG EKG
Hotel i Szpital dla Zwierzat
(dr Debis)

CAŁODOBOWA LECZNICA DLA ZWIERZĄT
lek. wet. Tomasz Brzeski
ul. Kielecka 22
tel. 620 55 55

Gdynia Wielki Kack ,
ul Ks.Siega 6(od ul.Zródło Marii)
tel:058 629-17-30 (od 10-19) w soboty i niedziele (10-12)

Przychodnia weterynaryjna
lek.wet. Dariusz Kreft
Gdynia Centrum
ul. Bema 10
tel. 058 662 38 54

Dr Artur Ławecki
Prywatna praktyka - Gdynia Fikakowo i Lecznica przy Bitwy Oliwskiej
Napiszę tylko : ogromne serce dla zwierząt i etyka !

GDANSK
80-300 Gdańsk
ul. Michałowskiego 37
tel. 058 556 03 08

p. Dominika (nazwiska nie ma)

dr Magde Jankowiak w lecznicy na Morenie, ul. Amundsena 3/7c, kolo Pizzerii
Krokodyl

Szpital Weterynaryjny Krzemińskiego
ul. Łąkowa 35/38
Gdańsk
tel. (058) 301-39-09

dr Artur Lawecki, przyjmuje w Gdansku na Przymorzu, Nowym Porcie i w Gdyni.

Lecznica dla Zwierząt (Gorka&Kaminski)
Gen. Hallera 169/3a
Gdańsk

Tomasz Jurkowski
ul. Krzemowa 8A
Gdańsk-Orunia
tel. 322-7928
pon-pt: 10-14; 15-19
sob: 10-14

dr Dariusz Sularz
Gdyńska 1, Żabianka, koło przychodni zdrowia. 557 92 36
po południu jest zawsze we środy i czwartki

Lecznica dla zwierzat D.Sontag i K.Taube
ul. Michałwoskiego 37
Gdańsk Oliwa (Osiedle Młodych)
tel. 556 03 08
606 989 609 www.lecznica.gdansk.prv.pl

Dr Tadeusz Popławski, przyjmuje w małej, całodobowej lecznicy przy ul.Bitwy
Oliwskiej oraz w klinice dr Rutkowiaka przy ul. Migowskiej

Dr Artur Ławecki, przyjmuje w Gdyni-Karwinach przy ul. Gryfa Pomorskiego oraz
czasem (nie regularnie) dyżuruje nocami przy ul. Bitwy Oliwskiej.

Lecznica Malych Zwierzat na ul. Kaprów w Oliwie-dr. Szatkowską

Lecznica im. Krzeminskiego na ul. Lakowej

mysle, ze sobie kogos wybierzesz :D
POWODZENIA!!!




Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: POGOTOWIE WETERYNARYJNE JUŻ JEST
POGOTOWIE WETERYNARYJNE JUŻ JEST
Lecznica dla zwierząt pełniąca dyżur całodobowy

1. ABC Weterynaryjne Lecznica dla Zwierząt - Pogotowie Weterynaryjne,
Częstochowa, ul. Bardowskiego 18, tel. 324-08-12, 363-18-61, 0602-268-881 -
lek. wet. Bolesław Siejka.

Lecznice dla zwierząt – udzielają pomocy w nagłych przypadkach w ciągu całej
doby

1. Lecznica Małych Zwierząt, Częstochowa, ul. Bór 33, tel. 3633565, 3635123,
lek. wet. Barbara Krawczyńska-Fornal.

2. Specjalistyczna Lecznica dla Zwierząt, Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 62,
tel. 362-84-82, lek. wet. Beata Fulińska, Rafał Szecówka, Włodzimierz Gliński.

3. Gabinet Weterynaryjny „Eskulap”, Częstochowa, al. Niepodległości 41, tel.
363-18-34, 363-53-09, lek. wet. Marek Kędzia.

4. Lecznica Weterynaryjna „Arka”, Częstochowa, ul. Irzykowskiego 10, tel. 323-
29-37, 0608302231, lek. wet. Paweł Moderski.

5. Lecznica dla Zwierząt „Provet”, Częstochowa, ul. Mireckiego 31, tel. 323-
67-
38, lek. wet. Michał Janikowski, filia - ul. Jeleniogórska 2, tel. 362-95-
22.,
lek. wet. Edyta Żygulska.

6. Lecznica dla zwierząt „Puszek”, Częstochowa ul. Rakowska 57, tel. 363-67-
24, 371-08-25, lek. wet. Zofia Chojnacka-Sałaga.

7. Gabinet Weterynaryjny, Częstochowa, ul. Bełchatowska 16/18, tel. 362-09-
63,
0604774787, lek. wet. Jarosław Mika.

8. Gabinet Weterynaryjny „Zwierzyniec”, Częstochowa ul. Ogrodowa 10, tel. 368-
17-02, 050117836, lek. weter. Maria Glińska.

9. Pogotowie Weterynaryjne, Częstochowa ul. P.Skargi 15, tel. 364-33-65, lek.
wet. Kamila Drożyńska-Sekret.

10. Lecznica dla zwierząt, Częstochowa ul. Warszawska 376, tel. 364-34-20,
lek. wet. Józef Prokop.

11. Lecznica dla zwierząt „Nov-vita”, Częstochowa ul. Obrońców Westerplatte
21, tel. 372-28-88, lek. wet. Marta Nowacka.

Nie ma zatem powodu, by gmina musiała finansować pogotowie weterynaryjne bo
system opieki weterynaryjnej, jak wynika z relacji w dzisiejszej Gazecie
Wyborczej Częstochowa – funkcjonuje bez zarzutu.
Do osłabionego konia przyjechał weterynarz, który prowadzi całodobową
lecznicę dla zwierząt, przyjechał na wezwanie – i nic dziwnego – to jego
zawód i praca.

Ten weterynarz kiedyś złożył propozycję miastu, by opłacało jego usługi,
które i tak pełni, w ramach własnego prywatnego interesu: czyli dyżur
pogotowia. Dostał decyzję odmowną. Nie dziwi więc, że wpierał dziennikarzowi,
nie chcąc przy tym podawać nazwiska, iż dobrze byłoby, gdyby takie usługi
finansowała gmina.

W Częstochowie jest lecznica pełniąca dyżur całodobowy. Jest również 11
gabinetów, które deklarują chęć całodobowej pomocy w nagłych przypadkach. Ich
listę publikuję powyżej. Radzę wydrukować - może się przydać.

Problem zapewnienia opieki dla zwierząt bezpańskich lub dzikich (np. łosia na
ulicy) – jest rozwiązany. Miasto zleciło opiekę w tych przypadkach schronisku
prowadzonemu przez TOZ - tam jest weterynarz albo ściągają swojego pracownika
w potrzebie.

Za zwierzęta ustawową odpowiedzialność ponoszą ich właściciele. Gmina nie
może płacić za utrzymywanie (leczenie) prywatnej własności, a już tym
bardziej za leczenie konia, który wykorzystywany jest do zarobku.

Jeśli właściciel będzie się uchylał od udzielenia pomocy zwierzęciu, zostanie
mu odebrane i poniesie karną odpowiedzialność. Jeśli będzie zwierzę
maltretował, również zostanie mu odebrane i może to w szczególnie ważnych
przypadkach uczynić Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami wespół z policją,
nawet bez decyzji prezydenta. Potem należy jednak to usankcjonować.

Biorąc do domu zwierzę, przyjmujemy zarazem dużą odpowiedzialność. Bierzmy ją
na swój koszt.

Ireneusz Leśnikowski
rzecznik prasowy Urzędu Miasta Częstochowy

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu



Temat: Koń trafi w dobre ręce?
SPIS LECZNIC CAŁODOBOWYCH
Chciałbym nieśmiało zauważyć, iż z bliżej niewyjaśnionych powodów po raz
kolejny nie może doczekać się druku spis lecznic i gabinetów całodobowych. A
przecież w trosce o dobro zwierząt powinno się to uczynić po wielokroć.

"Magistrat" (urząd) czyni to zatem kolejny raz:

Lecznica dla zwierząt pełniąca dyżur całodobowy

1. ABC Weterynaryjne Lecznica dla Zwierząt - Pogotowie Weterynaryjne,
Częstochowa, ul. Bardowskiego 18, tel. 324-08-12, 363-18-61, 0602-268-881 -
lek. wet. Bolesław Siejka.

Lecznice dla zwierząt – udzielają pomocy w nagłych przypadkach w ciągu całej
doby

1. Lecznica Małych Zwierząt, Częstochowa, ul. Bór 33, tel. 3633565, 3635123,
lek. wet. Barbara Krawczyńska-Fornal.

2. Specjalistyczna Lecznica dla Zwierząt, Częstochowa, ul. Wyszyńskiego 62,
tel. 362-84-82, lek. wet. Beata Fulińska, Rafał Szecówka, Włodzimierz Gliński.

3. Gabinet Weterynaryjny „Eskulap”, Częstochowa, al. Niepodległości 41, tel.
363-18-34, 363-53-09, lek. wet. Marek Kędzia.

4. Lecznica Weterynaryjna „Arka”, Częstochowa, ul. Irzykowskiego 10, tel. 323-
29-37, 0608302231, lek. wet. Paweł Moderski.

5. Lecznica dla Zwierząt „Provet”, Częstochowa, ul. Mireckiego 31, tel. 323-
67-
38, lek. wet. Michał Janikowski, filia - ul. Jeleniogórska 2, tel. 362-95-
22.,
lek. wet. Edyta Żygulska.

6. Lecznica dla zwierząt „Puszek”, Częstochowa ul. Rakowska 57, tel. 363-67-
24, 371-08-25, lek. wet. Zofia Chojnacka-Sałaga.

7. Gabinet Weterynaryjny, Częstochowa, ul. Bełchatowska 16/18, tel. 362-09-
63,
0604774787, lek. wet. Jarosław Mika.

8. Gabinet Weterynaryjny „Zwierzyniec”, Częstochowa ul. Ogrodowa 10, tel. 368-
17-02, 050117836, lek. weter. Maria Glińska.

9. Pogotowie Weterynaryjne, Częstochowa ul. P.Skargi 15, tel. 364-33-65, lek.
wet. Kamila Drożyńska-Sekret.

10. Lecznica dla zwierząt, Częstochowa ul. Warszawska 376, tel. 364-34-20,
lek. wet. Józef Prokop.

11. Lecznica dla zwierząt „Nov-vita”, Częstochowa ul. Obrońców Westerplatte
21, tel. 372-28-88, lek. wet. Marta Nowacka.

Nie ma zatem powodu, by gmina musiała finansować pogotowie weterynaryjne bo
system opieki weterynaryjnej, jak wynika z relacji w dzisiejszej Gazecie
Wyborczej Częstochowa – funkcjonuje bez zarzutu.
Do osłabionego konia przyjechał weterynarz, który prowadzi całodobową
lecznicę dla zwierząt, przyjechał na wezwanie – i nic dziwnego – to jego
zawód i praca.

Ten weterynarz kiedyś złożył propozycję miastu, by opłacało jego usługi,
które i tak pełni, w ramach własnego prywatnego interesu: czyli dyżur
pogotowia. Dostał decyzję odmowną. Nie dziwi więc, że wpierał dziennikarzowi,
nie chcąc przy tym podawać nazwiska, iż dobrze byłoby, gdyby takie usługi
finansowała gmina.

W Częstochowie jest lecznica pełniąca dyżur całodobowy. Jest również 11
gabinetów, które deklarują chęć całodobowej pomocy w nagłych przypadkach. Ich
listę publikuję powyżej. Radzę wydrukować - może się przydać.

Problem zapewnienia opieki dla zwierząt bezpańskich lub dzikich (np. łosia na
ulicy) – jest rozwiązany. Miasto zleciło opiekę w tych przypadkach schronisku
prowadzonemu przez TOZ - tam jest weterynarz albo ściągają swojego pracownika
w potrzebie.

Za zwierzęta ustawową odpowiedzialność ponoszą ich właściciele. Gmina nie
może płacić za utrzymywanie (leczenie) prywatnej własności, a już tym
bardziej za leczenie konia, który wykorzystywany jest do zarobku.

Jeśli właściciel będzie się uchylał od udzielenia pomocy zwierzęciu, zostanie
mu odebrane i poniesie karną odpowiedzialność. Jeśli będzie zwierzę
maltretował, również zostanie mu odebrane i może to w szczególnie ważnych
przypadkach uczynić Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami wespół z policją,
nawet bez decyzji prezydenta. Potem należy jednak to usankcjonować.

Biorąc do domu zwierzę, przyjmujemy zarazem dużą odpowiedzialność. Bierzmy ją
na swój koszt.

Ireneusz Leśnikowski
rzecznik prasowy Urzędu Miasta Częstochowy

Przegldaj reszt odpowiedzi z tematu

.

 

 

 

 

 

 

Copyright Moda i Uroda..;]All Rights Reserved
 

 

Design by: DesignersPlayground